icon love photo: love icon love.gif"

Tuesday 18 August 2015

life


Ape yang kite faham pasal life? of course life nie wether pasal diri kite,pasal orang yang berkait dengan kite and macam2 lah..tu sume category life..life aku simple..hidup tak kaya mana,tak susah mane..sederhana and simple..macam tu jugak dengan family aku..kalo bab shopping bgai..takdelah memilih nak beli jename memahal tu..sebab kiteorg adik beradik..jenis yg tak memilih dan faham life kiteorg mcm mane

Tipulah kalau kate tak penah ase hidup senang..tu waktu kecik dulu..sies talk mang hidup senang niee best gile..ape kau nak,sume kau dapat..tapi satu je tak dapat..kasih sayang..bile hidup senang,mang jarang gile kiteorg satu family nie spent time together..especially ayah..sabtu ahad mang jarang ade kat umah..thats why bile dok umah and dengan life nye camtu..ase kosong..

But now,alhamdulillah Allah bg ase kasih sayang tu..sempat jugaklah merase nikmat keluarga bahagia..hahahahhahaha..kalau dulu memasing busy..tapi sekarang..bile ade je mase,ha mule lah berborak..mcm dah setahun tak jumpe..alhamdulillah , aku dengan adk bradik aku..kteorg mang rapat..even 3 lelaki and im the only one girl kt umah tu..kalo pape,along or angah mesti cite..seronok ade abg nie..ase mcm ade org protect gile2 kat kite..

okay tu cite pasal umah..taknak cite lelebih kang banjir sape nak tanggung..hahahahhaha..kalo mcm kat poli nie..mostly aku banyak spent time dgn member3..thats why life aku tak complete kalo takde member2..life sape je wei yg complete kalo takde member..kau mesti lonely punya..

Jenis aku, kalau org tu senang nak masok dgn perangai aku..aku okay je..mang memula tu muke mang nampak sombong..org still xkenal dalaman nie lagi ha..once dah jadi member aq..mang aq akan care..care sebab sayang..sayang member2..especially for those yg byk berjasa..

Tapi tula..kadang sedih pon ade jugak..kadang tension bukan sebab study..tp sbb member..aku kalo dok sni mang byk masalah sbb member..yela,banyak member..banyak la hati yg kau kene jge..kadang aq ase pelik dengan diri aq..kat umah perangai lain..lain sgt..tp kat sni lain jugak..kat sni terlampau byk bersabar..kalo kat umah,ha kau jgn haraplah..mang aku kaki baran..muahahahahahha

betol la org ckp..kte dgn family, lain..dgn member lain..dengan member kte byk pantang larang..bukan kte jadi fake or what..kte buat sume tu sbb kte xnk org yg kte syg blah dari life kte..so, kite kawal perangai kte..sume kte buat tu sbb syg..tak tahulah ade org reti ke tak appreciate sume tu..kalo ade,alhamdulillah..kalo xde..pepandai sado kan hati tu beb..hahahhahhahahaha..satu je nak cakap..bile makin besar nie,makin byk hati yg kau kene jage..time tu jgn kesah pasal hati kau tu sape nak jge or sape nak belai..sbb at the end of the day..kau sendiri kene jage hati kau tu..kau sendiri kene faham hati kau tu..sume nye SENDIRI

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)