icon love photo: love icon love.gif"

Friday, 18 April 2014

M A M P U K A H ?


Assalamualaikum ..Ce tengok gambar tu ..Faham kan ? opkos korang faham ..Allahu ..Korang mesti macam nie jugak kan ? kite dua serupa..tersepit antara dua ..hati nie bukan tak mahu nak tegur langsong ..kadang da bagi "hint" da ..cume kawan kite tu je yang buat2 tak tahu..or kekadang..dye dengar..pastu tak lame pastu , dye buat balik..sedey nye..kate nak kawan until Jannah ? tapi kalau nasihat kite nie pon taknak dengar ..acane tu..kadang sedey..and kesian kat diri ni jugak..sebab kadang aku pon tak mampu nak tegur ..siyesly sayang kt dyorg ..tapi camtu jeke sayang aku kat dyorg ? :'( ..

kadang kite tegur kwn kite tu, sebab kite sayang dye ..sebab kite xnk dyorg teros hanyut dan hanyut..tapi depends la..kadang org xske tegur direct..maybe aku patot blaja tegur dgn cara halus..kalau kite sayang sahabat kite,jangan biarkan diri kite sorang je masok Jannah ..kan ?

Allah..bantu kami..