icon love photo: love icon love.gif"

Sunday 28 June 2015

Its just the beginning


 Assalamualaikum..hye ! holaaaaaa..okay2, over tu..alhamdulillah still berkesempatan lagi nak rase naik sem..and now dah naik sem 3 dah..fuhhh..ase macam sekejap je..ade lagi 3 sem nak kejau..hahahahahaha..Allah, sem nie belom start tapi Allah dah duga macam..perit tu Allah je faham..tipu la kalau member lain cakap dye faham..melainkan dye rase ape yang kite rase..orang takkan faham ape yg kite rase kalo dyorg sendiri tak hadap sendiri..am i right?okay ye kan aje please..hahahahahaaha..takpe,pesan pada hati nie..Allah duga sebab aku mampu..sebab ade hikmahnye..jadi hati, even tengah sedih please bersangka baik dengan Allah..mang luaran je nampak kuat..tapi hati tersungkur nobody knows..Mang permulaan tu perit..InshaAllah kemanisan tu dirasa dipenghujungnye nanti..

Okay babe, mang Allah duga aku kali nie untuk aku benar2 tahu kawan mane yg akan ade dengan aku..akan tinggalkan aku..akan support aku..akan biarkan aku tersadai..aku cakap nie bukan nak mengata or sumthing else..just for remind myself..tak sumeorang akan ade dengan kite..ingat tu..memacam dah aku lalui lately nie..nak2 hidup sebagai penumpang bile tak dapat asrama..haahahahahaha..itu satu pengalaman yg takkan aku lupe ! dah lah menumpang..menyusahkan pulak tu..kene tipu lak aii..amek kau..3 das tembakan kene time bulan puasa nie..hahahahahaaha..

tapi bersyukur sangat..still ade lagi mereka yg sudi bagi kiteorang (aku,nisa and najwa) tumpang..even though nampak macam kiteorg nie menyemak je..nak taknak kiteorg terpakse tebalkan muke..dah tak tahu nak dok mane..dah buntu and takde hala tuju langsong time tu..mujur,mujurr si gemok tu,si asha,umi and kakbella sudi terima kteorg..

pengalaman seminggu yg amat memeritkan..dengan masalah penyelia..acik cleaner yg kaki barua ! hahahahahaha sedih wei kalo korang tgk life kiteorg nie..tapi alhamdulillah..even mulot je cakap tak mampu dah nak hadap sume nie..at last dah hadap dah pon masalah nie..cume agak serabut sikit..tak tahu bile kepale nie nak rase ringan sikit..tapi takpe..as long sahabat2 sume always bagi support..selagi tu kiteorg kuat..for me, sahabat punye support tu buatkan aku lagi kuat bile kau kat asrama..kalo kat umah opkos ur family punye support..

and last..even though orang tak tahu sangat pasal blog aku nie..i just wanna to say thanks so much for my lovey dovey teman sekepala segile bersame yg always ade dengan aku time aku susah..especially fatin..tak lupe jugak kt asha, umi and kakbel..pengorbanan korang besar sgt..sampai dah tak tahu nk balas ape dah..thanks korang =') ..ase terharu sangat..

- saranghae chunnie -

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)