icon love photo: love icon love.gif"

Saturday 29 August 2015

friendship


Bismillahirrahmanirrahim..Assalamualaikum..fuhhh..baru harinie dapat update blog..busyy nakk oii this week..dengan LD nye lagi..ape LD tu? internal practical ha..next sem dah kene practical..sies minggu nie minggu yang penat penat and penat gile..mental kalo penat, at least kite after tido, dah okay sikit..but this week, bukan takat mental..fizikal pon penat..Ya Allah dengan menghadap fail2 yang bertimbun..dengan menghadap boss a.k.a KJ..kau gileee..pukol 8 dah kene masok keje..kalo ade kelas..kelas start lambat..so tak biase nak bangon pepagi tu..eceh takat solat subuh tu bangon le..then sambung tido balik..pukul 6.30 dah bangon..nak kene mandi..dengan toilet problem..hawau lak aii minggu nie..cakap pasal LD, memacam pengalaman aku dapat..bukan takat telan fail je..segala perangai and rahsia lecturer pon aku tahu..muahahahahaah..even penat, tapi best..at least dapat jugak merasa dok dalam JP tu lelame..kuar masok JP..

haihh..tu baru mukaddimah for this week..tak masok topik lagi..hahahaahahaha..sies, sape yang dah lame kenal aku..mang dye tahu aku nie kuat bercakap,kuat bercerita,kuat makan dan segala2 nye kuat la..aipp aippp..nak ckp betol la tu kan?kesah pulak..hahaaahahahah..ha cakap pasal topik for this week..pasal friendship..asenye dah berbuih kot pasal friendship..sebab jenis aku..aku mang anggap kawan2 aku macam half of my life..so without them, im not complete yet..ececeh..nak cakap kita nie sweet talker la tu..nope..im not..but nie sies..

so ape masalah dyorg, will be mine too..tak kesah la pasal benda kecik ke benda besar ke..tetap jadi masalah aku jugak..but nak cakap, once aku dah ase sakit hati gile nak mati dengan member aku..aku dah stop care..mang kau betol2 menguji kesabaran aku la nampaknye kan..aku senang je..if kau okay dengan aku..aku seribu kali okay dengan kau..faham dok?tak susah pon..tak mintak byk..just appreciate aku nie as ur friends..ke kau anggap aku nie bukan kawan kau? eh lantak and suke hatilah..aku dah penat..asal ade masalah je, masalah kawan..asal badmud je, pasal kawan

okay pasnie i'll stop think about uolls..kau nak terase ke..kau nak melalak or menanges..tu masalah kau..penat dah selame nie bersabar and teros bersabar..kadang aku campak ketepi perasaan aku semata2 nak jage hati..sebab aku tahu, perasaan org lain tak same dengan perasaan kite..mcm tu jugak dengan perangai..tipu la lau ade member kau tu 100% sekepala dengan kau..yang sekepala tu just 2% je..98% tu kau belajar terima kekurangan kawan kau..ha apenie..kan dah kuar percentage2 kat sini

chooiii..taknak aku cakap pasal maths nie..buat teringat kat addmath plak nanti..muahahahahahaha..okay, adat dalam berkawan tu, kite akan jumpe macam2 kekurangan kawan2 kite..time tu la kite kene pilih wether to stay with member kite or tak..aku cakap nie doesnt mean aku tak terima kekurangan kwn2 aku..kau kalau tak ade kat tempat aku, tak payah nak cakap lebih..kau tak rase ape yang aku rase..bukan nak merungut or what..puas dah terima kekurangan kawan2..kadang tu tegur jugak..but manusia right..cakap la sampai mulot kau tu kuar emas ke ape ke..takmo dengar jugak..begau..ha lantak..at least sbg kawan,kite dah cube jadi yang terbaik

sejak naik sem nie,makin slow2 nampak perangai memasing..camtu jugak dengan aku..orang akan nampak perangai aku nie camne..kalo first kenal dulu,,nampak je den nie senyap and sombong..now,memacam dah orang ley judge..tak kesah orang nak cakap ape..but tak puas hati org ase aku nie byk kekurangan..cakap depan2..takyah takot..lahai..ngumpat pandai lak tak takot kan? ha ! ha ! terase la tu..muahahahahahahaha

dah ah..cukop takat nie je..den nak pi download movie..babai and assalamualaikum sayang2 sume

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)