icon love photo: love icon love.gif"

Wednesday 13 May 2015

12 May 2015










Bismillahirrahmanirrahim..Assalamualaikum..kenape dgn 12 may?bufday pakwe?oh no..hahahaha..ape lagi kalau bukan result final keluar..awal gile kan keluar..orang time cuti2 nak beronok2 without fikir pasal pointer , pasal result , pasal kene carry or tak..kacau je la result nie..suke tau spoil kan mood..tapi bile result dah keluar..rase lega la..dah tak rase debaran tu dah..dah tak ase takde selera makan (okay ni tipu tau)..hahahahahaha..kau gile..takkan pasal result nak kuar,kau taknak makan..ah persetankan tu sume..hahahahahaha..

As usual,bile result da keluar..group kelas,whatsapp personal mula la riuh..sampai tak menang tangan nak menaip..and as usual, org akan tanye "wei result kau brape?kau dapat berape?"..nah,nah,nah..only certain people yg aku trust je yg aku kasi tahu result aku..siap bg yg screenshot punye lagi..muahahahahaha..kalo yg certain people tu pulak,aku banyak berdolak dalih..bukan kedekot nak kasi tahu ke ape..maleh nak cakap..kang lau cakap kene menganjing..tu nyampah tu..nganjing sikit2 takpe..nie nganjing bebanyak,ase nak lepuk pulak..muahahahahaaha..

siyesly,alhamdulillah document processing aku A..cuak doe..sebab subjek tu,dah 2 kali kot aku kene tuduh meniru..jadahnye..kalo korang pon,korang cuak..dahlah subjek tu takde final..kau gile 100% markah under lect..mati la nak lau buat taik dgn lect..haahahaahahaha..alhamdulillah alhamdulillah..syukur sangat2..

untuk sahabat2 yang lain,teroskan perjuangan..ni baru permulaan..ade lagi 4 sem kite nak ngadap..bak kate yanie "dekan tak selamanye dekan"...perghhh deep gile mangkuk tu cakap..muaahahahahaha..tapi betol la..dekan xselamanye dekan..sahabat2 aku yang lain tu bole dekan..sumeorg boleh..tapi depends pada diri sendiri ..kadang ade org jenis yg kalo study,kene 100% siyes...ade org sambil study sambil dgr lagu pon takpe..terpulang..ikot cara memasing..

okay pasnie target sem 3, dekan reramai oi..biar satu kelas dekan pon takpe..buktikan dak dee ess kay 2B (coming soon 3B) ley dekan secare berjemaah..aamiin..hahahahahaa..takde yg mustahil la..siyes..kalo dah berusaha,dah doa and last tawakal..nothing impossible babe..eh okay la..thats all for today..assalamualaikum gais !

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)