icon love photo: love icon love.gif"

Friday 2 January 2015

My Bae

Bismillahirrahmanirrahim..Assalamualaikum..Holaaaa..Lame woi tak update..Malas na nak menaip and open the lappy..Nie alang2 dah bukak lappy..Kene le rajin mengupdate..Amacam?Cantikkan gegirl kat atas nie..hahahaha..aipp2..nie sume my bae..semua muke suci woii..muke cecomel..tapi lau dah menggila tu..hahahahaha..pepaham je la kay..nie gambar time kiteorg pi kat 3D art gallery dkt lukut..Em memula mang tak rancang langsong nak pi sini..tapi mira ws..cakap nak kuar..and nak pi sini..kiteorg pon ikot je la..tapi before nak decide pi mane tu..memacam berlaku..well biase la kan..kalau tak bertekak tu tak sah dalam sesuatu hubungan tu..tapi at the end..Allah takdirkan kteorg pi situ jgk..hahaha..sewa 2 kereta..hoii sape lagi yang nak bawak kalau bukan aku..satu kete lagi,wanie yang bawak..tapi waktu balik..dak aqish yang bawak..em not bad dye bawak..hahahaha..dlm satu kete tu..ade aku,aqish and mama atin ! wei siyes talk..kiteorg bertiga nie lau dalam satu kete..tak sah lau tak menggila..hahaha..siap berkaraoke dlm kete..memasing perangai cm hawau..hahahahaha..ahhhh..rinduunyee nanti..banyak tau kiteorg snap gambor..sian dak mira and jenab..ipong dyeorg jadi mangse..hahaha..fon aku mang x la..gambar tak lawo..fon murah..nak tunggu fon mahal..tunggu la jadi permaisuri nanti..hahahahaahahahaha..angan2 melampau na aku nie..okay la..malas nak menaip lagi ha..take care sume..nanti ade satu event..just wait and see kay..aku akan post 2 mnggu lagi..InshaAllah..see ya gaiss ! lebiuuu..assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)