icon love photo: love icon love.gif"

Monday 16 February 2015

Picture of the Year


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Yesszaaaa ! Finally bermulanye sem break..Even though just 9 hari je cuti..Wuishhh,bersyukur deyhhh..Hahahahaha..Okay,before sem break bermula..Kteorg kene tangkap gambar kelas..Gambau kat atas nie salah satunye la..Amacam, nampak macam org dah bekerja tak?Hahahaha..Actually someone is missing dalam gambar nie..Sape lagi kalo bukan si Balqis..Dunno why time hari tu, tetibe taknak join plak si mangkuk tu..Haihh..pelik..tapi maleh nak fikir..siyes talk, sem 2 nie sem paling tough..bukan tough pasal subjek or what..but tough with sekeliling..like macam kawan2..Entah lah..tak tahu nak cakap macam mane..sebab nie baru permulaan..Allah baru uji sikit, dah merungut..belom next sem lagi..But hopefully, kite sume tak berpecah even kuat macam mane sekali pon ujian yang Allah kasi kay?

Korang, aq rindu nak gila2 macam dulu..Mungkin kite dah tak macam dulu..Dan takkan dapat jadi macam dulu..But never ever forgot our moments kay gaiss.. Ape pon yang terjadi antara kita one day nanti..Sayang aku kat korang takkan pernah berubah..Rindu aku kat korang even dok sebelah2, takkan pernah berubah..Dan kasih aku sebagai sahabat kat korang , selama-lamanya takkan pernah berubah..

Korang,kalau aku wat salah tegur aku..please tegur..sesame tegur..anything happened just inform je kat aku..even korang  ade masalah sekali pon , cite je kat aku..aku maybe tak bole tolong dari segi fizikal..tapi bahu nie sentiase free lau korang ase nak nanges..anytime babe..aku always ade untuk korang..oh ye,bukan setakat korang.. #adikberadiktembams pon mang sentiase dalam hati nie..aku mang jenis suke berkawan..mang jenis suke menyayangi sahabat2..tapi tak tahulah la korang pernah anggap aku ni as sahabat korang ke tak..tu sume up to korang..pape pon..korang mang sentiase sahabat aku..Sebab Rasulullah pernah berkata , " tidak kamu sayang seseorang melainkan kerana Allah " ..Sungguh aku mencintai sahabat ku ini kerana Allah..



Ha ! hahahahhahaha..Like i said tadi..Sem 2 nie banyak benda berlaku..Cth nye , kteorg ade ahli baru ! kak bel la ahli baru kiteorang..hahahahaahahaha..waktu sem 1 tak penah rapat dengan kak bel..lau tegur pon time ade assignment or time satu group dengan kak bel..kak bel nie gile2 org nye..kalau dah berborak dgn kak bel..mang kene siapkan kudap2..bhahahahahahahaha..sebab aku mang suke bercakap..kak bel pon cenggitu..so bile jumpe,ade je benda nak talk2..hahahahahaha..comelkan kak bel?gambar time nie,nampak lain sikit..sebabbbbbbbbbbbbbb...sebab kiteorang pakai gincuuuuuuuuuuuuu...hahahahahahahaha..kelas kau jah ! hahahaha..but siyesly, seronok dapat kenal and rapat dengan kak bel..siyes talk nie..tak memain

With budak sengal


Ni budak sengal..hahahahahahaha..budak yg banyak dengar masalah aku waktu sem 2 nie..budak yang banyak aku tahu pasal dye..she's my atin la..hahahahaha...Allah, tak tahu nak cakap cane..Atin syg, thanks sebab jadi half of my life..Thanks jugak sebab banyak dengar masalah org ha..mesti atin ase nak muntah kan coz asyik dengar masalah org je ha..hahahahahaha..sory atin sebab always annoying dgn awokkk..and sory sebab org suke tanye soklan yang bukan2 dkt awok..hahahahaha..org tahu this sem tough utk kite sume..memacam kite kene hadap..org harap atin kuat..always tahu yang kteorg sentiase ade dekat belakang,tepi,depan and penjuru atin..hahahahahaha..

Eh okay lah..thats all for today kay gais..banyak lagi sebenarnye nak cite..but tunggu la esok or luse ke den mengupdate balik..baboiiii sume..assalamualaikum..fi hifzillah sayangku =)


No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)