icon love photo: love icon love.gif"

Monday 24 November 2014

Alhamdulillah



Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum my bloggers..Anyeong ! Hahaha..Haih,tak lame je aku dok umah nie..Lusa dah balik da woi..Dak2 poli dah boleh hangkut sume nye balik ke penjara again and again..Hahaha..Ya Allah,harinie result kuar..Pergh,pepagi lagi boleh pulak aku terjage..Padahal lau sebelom2 nie,taknak plak terjage awal..Berdebau wei...Terjage kol 9 pagi..Sambil2 tu,saje hiburkan hati..berborak dulu dekat group wasap..kembalikan nostalgia waktu sekolah dulu..Perangai punye la nakal semacam..hahaha..ase tergelak bile cite balik..hehe..Em,then sambil borak2..bukak la twitter..Si fatin ley plak countdown..Lg 10 minit la..lg 5 minit lg la..kite nie dah la cuak semacam woi..hahaha..then,tengah scroll up twitter..terbace status syira bunga punye status..dye ckp "WEI DAH BOLEH CHECK RESULT T_T ..ALHAMDULILLAH..SPEECHLESS" ..Ya Allah..Bace je status dye..Berderau darah nie ha..Dah macam vampire woi..muke pucat..tangan da kejung..then nak taknak..beranikan jugak hati nie utk tgk result..ye la..nak tak nak aku kene hadapi jugak kan..benda da jadi..kalau Allah kate setakat tu je rezeki kau,kau kene redho..mungkin next time,rezeki kau lg byk dari yg nie..who know's kan =) ..then bukak je portal rasmi poli pd..Teros klik bahagian result..bukak punye bukak...and finally ! i saw my result..Allah..speechless sungguh..and tak sangka..Hahaha..dapat je tahu..teros call mak..( tak call pon..just buat please call me back) ..haha..then wasap ayah..cakap dpt berape2..Alhamdulillah..Berkat doa mak ayoh T_T ..yg tak bole blah..mak ley lak ckp cmnie "pandai jgk kau kan" ..Eh2,hamboii mak..org bukan tak pandai..tapi maleh je mak oii..hahaha..em pasnie,next sem kene struggle..tak ley memain da woii..habis aku lau memain..Doakan kejayaan aku kay..cukop lah dah banyak kali aku kecewakan mak ayoh aku..Tak sanggop da wei nak tgk dyorg kecewa..tak sanggop..Mak,ayoh..InshaAllah akk akan belajar betol2..genggam segulung ijazah yg mcm mak and ayoh harapkan =) ..InshaAllah..Eh okay la..tak tahu nak melalot apo da..tangan da kobas dah nie ha..Selamat maju jaya sahabat2 sume..Ape yang penting,niat kite..Kite sume bole..InshaAllah..aku dulu pon bermula dari sebuah kegagalan..Assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)