icon love photo: love icon love.gif"

Tuesday 11 November 2014

Sem Break ~

                                                          ..Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah, akhirnye sem 1 is over ~ Hahaha..hamboi sukenye..Rase macam tak percaye..Kejap na sem 1 dah habis..Walhal rase macam baru je nak bermula sem 1 nie ha..Erm,siyes talk,mase berlalu dengan pantas..Memacam benda jadi wei sepanjang sem 1 nie..Teringat waktu msk..Boleh plak aku tersalah bilik..Aku dapat bilik N216 ..But sepatotnye N116..Akk yang bg kunci waktu mendaftar mula2 tu la yang salah kasi kunci..ciss..Org waktu msk dah riuh2 da..Aku? Forever alone nyah! Sumpah aku ckp..Waktu msk aku sorang2 je..Sampai kan aku call mak and ckp " ma,org nak tukar poli..please..org nak poli sabak bernam.." Hahaha..Berkat kesabaran and semangat yg mak bg..Aku bertahan sampai sekarang..And alhamdulillah..Aku dapat roomate yg baik gile..Sumpah baik and aku sayang gile roomate aku tu..Mane tak nye,kau bayangkan..Kalau waktu malam aku nak pi blok depan..Dye sanggup wei temankan aku..Nak2 bile aku cakap aku ade assignment yg nk disiapkan..and i need to go to cc..Dye sanggop temankan..Walhal dah malam..Kalau kau,kau sanggop tak?Sumpah wei..terharu dengan sume pengorbanan dye..Sebab tu lau ape2,aku tak kisah dengan dye..Dye kenal aku..And dye faham aku nie cane..Yeah,sumtimes tu gadoh jgk..Aku yg selalu buat dye nanges..Hahahaha..kesian ain..oh lupe nak mention..Name dye Siti Norain Binti Zaini..My lovely tembam tu..Hahaha..And i'll show u her picture..hahaha..

This is my lovely tembam..Hahaha..

Blok N ..Huaaa..Rindu dengan blok N..Rindu akk blok..Especially kak nisa and kak shah..2 org tu je yang aku rapat..Kalau ape2,dyorg la yang aku and ain cari..Kadang lepak kat bilik dyorg..Borak sampai tak ingat dunia..Kadang suke hantar2 makanan..kongsi makanan..Hm..Rindu kot..Next sem,kak nisa dah last..Kak shah plak takde..Sebab L.I..Huaaa...Rindu2 ! Hahaha..over kan..tapi mang aku camnie la..lau da rapat tu..rapat gile2..Hope smpai bile2 la rapatnye tu..Aamiin..

Yg tengah comel2 tu la kak nisa =)

Ni plak kak shah =)


Hopefully , naik sem nie..Dapat roomate yang okay..InshaAllah aamiin..Lau tak okay..Aku cabut pi tido bilik si ain..Hahahaha..Tak pon merantau blok depan..Tido bilik kak nisa..Bhahaahaha..Erm,sampai kat sini je la..lenguh plak nak menaip..lamo den tak buat keyboarding nie..kejung tangan bak angg..hahaha..bye2..Sayonara ~ Assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)