icon love photo: love icon love.gif"

Wednesday 8 April 2015

Si Tembam =P

بسم الله الرحمن  الرحيم

~ Assalamualaikum ~

As usual, blog nie akan cerita pasal my life..termasuklah orang yang aku sayang,orang yang aku rapat dan semuanya lah..erm tak suke?kesah pulakkkk..dah blah ah =P ..hahahahahaha..dah lah dah lah, back to the topic..ce teka mane satu si tembam..aipp aippp..jangan la tunjuk aku..aku dah mang tembam semulajadi..hahahahaha..si tembam nie opkoslah akk cun sebelah aku tu..yang hujung tu aqish..dye lak si debab..hahahaha..aku mang camnie..kalau dah rapat tu..tak kesah la dengan sesape sekali pon..mesti akan panggil si tembam la, si dobot la, si gemok la..banyak lagi ha panggilan yg aku panggil..asenye kalau list kan panggilan nie, mahu ley buat 2 or 3 page essay nie..okay tu tipu tau..hahahahaha..

Si tembam a.k.a atin..or name sebenarnye Nor Fatin Syahira Bt Mesuan..No matrik06DSK14F10** ..hahahahaha..nak detail lagi ke?tak payah..kang menjerit atin bace nie kang..atin,orang yang aku paling rapat waktu sem 2 nie..And hopefully rapatnye tu sampai ke akhirat..Atin mang jenis gile2..and aku pon gile2..so kalau dua2 dah gile mang habis lah..mang meroyan lah memasing nie..Tak tahu lah macam mane boleh rapat dengan atin nie..tak,waktu sem 1 kiteorg rapat jugak..tapi tak serapat yang macam sekarang nie..

Maybe sebab aku suke cite masalah aku dengan atin..and atin pon camtu jugak..kteorang always kongsi cite..rapat aku dengan atin nie, sampaikan mak and boboy tahu pasal atin..hahahahaha..sebab suke bercerita dengan dyorg kalau ade pape..mostly, mak lah yang banyak tahu sume tentang sahabat2 aku..termasoklah pasal gado ke ape ke...hahahaha..atin ni tak susah pon nak faham dye kalau kene dengan caranye..betol tak atin? =P..

Ye,mang aku akui yang aku nie banyak member..aku jenis yg banyak kawan2..sebab entah lah..aku suke berkawan..tapi even byk kawan..ade certain yang kalo aku care,aku care gile..tapi yang certain tu..kalau care..care macam tu je..aku jenis yg sayang sahabat gile2..kadang tu, over care..mesti dyorg rimas kan..em..kesah lak aku..hahahahahaha..kadang aku tegur or marah dyorg tu sebab aku sayang..

macam dengan atin nie la..aku sayang atin nie..sayang sebagai seorang sahabat..jujurlah..mang aku sayang atin lebih..hahahahahaha..sebab aku banyak spent time dgn dye..selalu wassap dye..ntah la,tak pernah plak ase bosan bile wassap dye..mcm aku ckp td..atin jenis yg gile2..hahahaha..mcm minggu lepas,atin balik umah..aku lak terdampar dekat kamsis..mereput dengan si najwa..atin takde..terase tau dekat situ..terase sunyi..cam tak riuh la..aku selalu kacau dye..then bile dye takde..nak kacau sape pulakk kan >,<

So, tatingg..aku mang sayang kau sebagai seorang sahabat..kite jadi sahabat sampai matahari tu jadi warna pink kan ;) ..sory kalau aku selalu ngengade dalam wassap tu..kite mang macam nie la awakkk =P..hahahahaha..thanks for everything atin..atin half of my life..ukhuwah fillah abadan abada =')

p/s : sape yang jeles kami rapat nie , maaflah..dah TERrapat..payah nak putus ha..HAHAHAHAHA

Sekian ,

- si omey-

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)