icon love photo: love icon love.gif"

Thursday 23 April 2015

Embok Village with le sayang's

Bismillahirrahmanirrahim..Assalamualaikum..Fuhhh...Alhamdulillah dah habis paper..Dah habis dah pon sem 2..hehehehe..seronoknye..tapi result tu, entah le nak..kalo result terok,mati la den nanti..muahahahahahaha..Okay,after habis je paper..Kteorg ade event dekat Embok Village..Mostly ramai jugak la yang pegy..yang tak pegy tu, tak payah amek kesah la..mungkin memasing ade hal..kite husnuzon kay..hahahahaha..malam before event nie..aku,kakbel and atin kuar..kteorg tolong hantarkan barang2 kakbel..lepas dah hantar tu,pi la cari hadiah untuk tukar2 hadiah malam tu..lame jugak kt kedai rainbow tu..sebab memasing da rambang mata..hahahahaha..aq pon sampai tak tahu nak pilih ape ha..then,before nk balik poli tu..singgah blue lagoon jap..atin teringin nak makan abc..aku dgn kakbel lak minom air epal asam boi..em dap..duk kat tepi pantai lak tu..lagi la best..tengah sronok2 berjimba, bunyi guruh..ape lagi..balik la..takkan nak mandi hujan lak kan...hahahaha..sampai je kat bilik..memasing da pengsan..sumpah tak larat...lepas maghrib dah nak kene berkumpul umah dila..sampai umah dila,tengok memasing pakai mekap..aku pon dah termakan hasutan dyorg..aku pon mekap la..muahahahaha..dila yg mekap kan okay..kalo den mekap sendiri..mang idok le..tak reti tau..takat gincu bagai tu reti la nak oii..memasing bile da mekap..perghh sumpah cantik..awek cun melecun ! hahahahaha..event nie best gile..dapat berkaraoke sambil makan2..berselpie tu tak payah cakap la..muke aku je yg banyak berselfie..sian mira punya fon..penuh dgn muke aku je..hahahahaha..before nk habis event,kteorg tukar2 hadiah..hadiah yg aku beli tu..dyorg letak no1..tak sangka lak si asha dpt hadiah aku.dye ckp "spe punye hadiah no1 nie" ..aku diam je..wt dunno..xnk ngaku bgai..at last aku ckp "jge leklok bunga tu'..hahahahaha..then dy faham la..sbb atas hadiah tu,aku letak bunga warna peach..same dgn baju yg aku pakai time event tu..hahaahahaha..aku lak dpt hadiah dari najwa..comel je..ingat kan sape lah bg td..oh lupe nak cakap..thanks for dila and sume yg terlibat dlm event nie..enjoy sgt wei..maaf kalo kteorg lambat bg respon bgai..and thanks again ! em tula..finally sem 2 is over..nak jumpe korang balik tu, kene tunggu lagi 2 bulan..lame nye woii..tunggu seminggu pon da mereput..ni kan pulak 2 bulan..haih,2 bulan xdengar riuh korang..2 bulan jgk xdpt kacau2 korang..2 bulan xdpt gelak sesame dgn korang..rindu nak berjimba dgn korang nanti..korang classmates yg paling the best pernah aku jumpe..classmates yg paling aq sayang gilos2..hahahahahahaa..sekejap je da setahun kite kenal and rapat..semoge persahabatan kite makin Allah rapatkan sampai ke syurga..aamiin..okay,jap..nk post gambar lg ha..nanti tengok kay..


gambar dgn kakbel and si tembam,fatin ..hahahahah..omey kan

ni plak si retiss baru..ashaa debabb

cecomel dgn si farina bams

dengan atin sayang..atin,mata tu main peranan..hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)