icon love photo: love icon love.gif"

Saturday 27 July 2013

Only Form 5



Assalamualaikum..fuh..kejap da berapa hari kite puase kan..tak lame je lagi nak raye..after raye?hurm2..tak payah cakap la kan..paham2 je la..kalo yg xpaham tu..buat2 la paham k..muahahaha..so,hari nie selangor n ngeri sewaktu dgnnye cuti..sempena nuzul Al-Quran..but,KL mang xkn cuti..huhu..sedey btol..igtkn bole la cuti..rehat2 ke..hahaha..hari nie,kat sekolah..kite orang ade program..program bukak puase same2..only F.5 ..ase cm xcye je da f.5..pas f.5 ..msok ke alam U plak..xkesah la U ke..matrik ke..asalkan da alam lain..kompem pas nie ase rindu sesangat nan kenangan f.5..ptg td..dlm kol 3 lebih asenye..aku tido..then,tbe2 mon kol..tnye sal pe nta..aku men angkat je fon..org nga mamai..mang aku men ckp je la..then..kali kedua dy kol lg..dy tnye sal syafa kot..haha..aku pon iye kan aje..haha..mon..sory k ! haha..dlm kol 5.30 tu..aku bngon..gosok bju n mndi..kol 6.30..bru la gerak..jalan jem plak uh..haish..jen0h nak mnunggu nye..aku da cuak time tu..sbb,aku pk..pendaftaran da tutop..ni mon la nie..dy ckp "kol 6.30..pendaftaran tutop" ..tu yg aku cuak..skli..dy pon dtg lambat..kuang hajo btol..haha..smpai2 je..dyorg2 nie pandang smacam..yela..sbb time tu den pakai high heels..haha..tu yg dyorg ase..aku nie cm tnggi smajam je..hahaha..then,wktu pendaftaran..tgk dak2 laki rmai plak uh..dri jauh..igt kn dak2 skola tahfiz ke ap an..upe2 nye dyorg..sbb dak laki rmai pakai jubah..jubah putih lak uh..after pendaftaran..tros ke surau n bce yaasin..wktu berbuka tu..kteorg just mnom air mineral n makan kurma je..but after solat..bru makan nasi..haha..amek tu..amek nie..last2 xmkn..especially kuih kole kacang uh ! kesian2..membazir je..spe la yg membazir tu kan..muahahahaha..abes je mkn..kteorg tros nk pi surau..tgh2 nk pi surau..tgk my bro n little bro dtg..termsok my mom..igt kn nk ape..upenye nak amek "brg berharge" ..haish..igt kn nk teman la solat hajat skli an..then,pujok pnye pujok..finally my mom mengalah..n solat kt skola..yeay ! haha..time dok nan mak..mak ckp "pegy la kat kwn2 tu..xpe..bia mak sorunk kt blakang nie..nnt kejap lagi mak ade la geng " ..mule2 ase cm xsmpai aty lak kn..then my mom da bsing..pegy jugak kt gendut2 nie sume..wktu da abes solat..aku tgk my mom dok sbelah mak dini ! omaigod..mang padan la..mak dini pon peramah..sme je la nan mak aku tu..hahaha..kalo tak..hari nie da lengkap da geng2 kteorg..but eira plak x join..agak kcewa kot..hm..da la thun nie thun last...ble lagi kte nk solat berjemaah sme2..ble lg nk bkak pose sme2.. i means sme2 tu..nan ckgu skli..haish..n hrp sgt2..one day kte dpt berkumpul..sumenye..especially dlm majlis graduasi nnt..n make sure korunk ade wktu tu..kalo bole..jgn sorunk pon xdtg..ok beb?haha..i'm gonna miss this moment..i love you, batch 96..Semoge Allah berikan kejayaan pada kite dunia dan akhirat..dan semoge hubungan kte takkan terputus hingga ke Jannah..insyaAllah , Aamiin

wif eyza tembam..

wif syafa yg bambam..

i'm gonna miss u , darl

comey kan kteorg?wee !!

peace yoo

haha..mke mnx kaki

she's like my sista la..haha

dy pulak..cm ckgu disiplin aku..haha

That's all for today..see you soon ! assalamualaikum :)








No comments:

Post a Comment

Komen lah . Satu pon jadilah =)